walkie.talk
czat wideo online
szukaj:  


  czat wideo


kanał towarzyski




shoutbox





komentarze

  19.02.2016 :: 17:38 ::


  10.12.2015 :: 04:11 :: asakasjjajsjsja
kakskjkksj kahaskshgugrf hhehhhehe h wiuheueuwuudj


  10.12.2015 :: 04:11 :: sssssssssssssss


  26.04.2015 :: 02:04 :: Domino
Co to za gówno?


  08.04.2015 :: 01:47 :: lukas
chetnie Ci potowarzysze :D


  04.04.2015 :: 20:19 :: Michał
Jestem chętny na wszystkie propozycje od Pań ;) moje gg 49918038 mój Skype (-__Michał__-)


  29.03.2015 :: 22:54 :: Mateusz
laski skype mat6602


  07.01.2015 :: 11:25 :: mateusz
witam wszystkich


  31.12.2014 :: 01:28 :: Martyna
Hej szukam mezczyzny 18-21 lat


  09.09.2014 :: 22:19 :: Nonek
jak tu kurwa pisać


  24.08.2014 :: 15:16 :: bartek
Mam na imie bartek i mam 22 lata , moj ku*tas ma 23 cm zapraszam na skypa bartek199122


  31.07.2014 :: 18:12 :: Nonek
Witam wszystkich


  03.07.2014 :: 14:02 :: Olivier
hejka szukam chwtne wolne dziewczyny
na kam na skypa szalone konkretne maxx


  03.08.2013 :: 16:37 :: Bad Trip
Fajne dziewczyny zapraszam na Skype!
nick: ProspectiveNation


  08.05.2013 :: 11:31 :: oskar
hej, sa jakies dziewczyny z ktorymi mozna pogadac?? skype oscar.ses


  24.03.2013 :: 13:36 :: ola
muj skype disneylala


  21.02.2013 :: 15:30 :: mariusz


  06.02.2013 :: 13:21 :: Krzysiek
hej.


  07.10.2011 :: 20:41 :: Facet
co za shit ,jedyny w Polsce czat głosowy to czatglosowy.com


  01.05.2011 :: 20:54 :: kasia
no zaraz


  12.02.2011 :: 17:44 :: Olek24ha
Witam , mam pytanie czy ktoś mi pomoże na tym portalu jak sie go obsługuje :???:


  12.02.2011 :: 17:42 :: Olek24ha


  26.09.2010 :: 08:53 :: Kasia
witam


  26.07.2010 :: 21:49 :: Marcelina
Jak tu sie korzysta z tego czatu tu nic nie słychać i gzie nacisnąc live aby rozmawiać tu nic nie ma dzieki pozdrawiam cieplo...


  11.06.2010 :: 21:35 ::
czesc miło mi nazywam się tereska moj nr. tel. 697 472 345


  23.03.2010 :: 14:12 :: slodkikotek28
CZESC DZIEWCZYNY MAM NA IMIE MARCIN MOZE POZNAM TU DZIEWCZYNE KTORA POPISZE NA GG MAM PRAWIE29 LAT TO MOJ NR GG 19401955


  07.01.2010 :: 14:52 :: gosia
Hej powiedzcie mi jak można z tego korzystc?dzięki


  27.11.2009 :: 21:17 :: cezar1


  27.11.2009 :: 14:48 :: wera


  07.04.2009 :: 14:53 :: ktura chętna na


  22.09.2008 :: 18:22 ::
jest tu jakas dziewczyna


  22.09.2008 :: 16:22 ::
moje skype jesli chcecie to piszcie na darkos


  22.09.2008 :: 16:18 ::
witam panie


  07.02.2008 :: 00:31 :: Nominałos
chyba w okolicach 23-00:00


  03.05.2007 :: 17:52 :: Kasia
Hej, kiedy będę mogła pogadać z jakimiś facetami? Nudzi mi się...


Imię:


Wyświetlaj emotikony w komentarzu

Lista emotikonów



© 2007-2012 niu tech | design: Adam Particka | hosting: talk.pl